mandag den 11. marts 2013

Få øjeblikke

Har du nogensinde kigget på en facebook-status som denne,

"Alt går godt for tiden"

og tænkt, fuck det må være rart hvis alt gik godt hele tiden..

Men nej, det går aldrig godt hele tiden for nogen. Det går måske godt lige det minut personen skriver denne status, men så bagefter kommer livet og stikker personen i ryggen. Har du det fedt? Lad os lave om på det!

Sådan er det. Sådan vil det altid være. Op. Ned. Op. Ned.

Kæmp igennem dine få øjeblikke. Lær af dine få øjeblikke. Og ikke mindst; Nyd dine få øjeblikke.

Jeg ved jo ikke om det er samme opfatning I har af livet. Jeg har jo kun været en person i hele mit liv, og den person fortæller mig, at livet er forvirrende. Stressende. Træls. Fantastiskt. Ulideligt. Pinligt. Og ikke mindst fyldt med dilemma'er, om at gøre det ene eller det andet, vælge noget frem for noget andet, eller vælge hvem man skal stole på.

Jeg ved ikke om jeg nogensinde lærer at leve.





På fredag smutter jeg til Bornholm, på Talentcamp for elever der er specielt gode til noget bestemt. Mig & Katrine fra min parallelklasse er blevet udtrukket på forfatterlinjen, og skal derned i 5 dage og lære en masse nye mennesker, og skrive en masse. Som jeg jo holder af! I får billeder osv. om en uges tid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar